6 månader kvar...

Till Sex and the City filmen kommer, kan knappt hålla mig, tills dess får man så på boxarna och avsnittena på tv:n.
Här kommer trailern:





Ikväll har familjen varit och ätit middag på papa grappa, för att fira mammas 50-årsdag. Väldigt gott. Åt italiensk risotto och till efterrätt italiensk äppelglass, jättegott. Så nu är jag mätt för ett år framåt.

Har även varit på stan med johanna och köpt sista julklappen, så skönt att det är över nu!
Nu är det bara 4 dagar kvar, det känns inte att det är jul ens tycker jag, ingen julstämning alls. TIll skillnad mot förra året när man hade en meter snö, och detta år ingen snö.

Fick julklapp av jobbet idag med, och julklapp på posten av maria (boden), julkort från linda (växjö) och Vicky o Kent.

Nu ska jag snacka med carro och ta en nattcigg i vanlig ordning.

Några nyårslöften någon?

 


Kommentarer
Postat av: Diana

Hej Maria! Hittar man dig bland bloggarna me ;) Allt bra? Tänkte fråga om du vet vilket datum ungefär sex and the city filmen kommer ut? Den får man ju bara inte missa! Ha de fint! kram/Diana

2007-12-28 @ 11:34:44
URL: http://www.dvzm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0