Pyttipanna

Har man precis ätit, måste vara minst 5 år sedan jag åt det... då iskolan.
Annars har man jobbat i veckan, imorgon är det ju jobbfest på bomull, jag och Elli ska ses på jobbet och dricka "lite" innan. Jag vet dock inte hur länge jag jobbar imorgon men känner redan nu att det är onödigt att åka hem efter jobbet för att sen vara tillbaka på jobbet kl 19.00. Kanske kan gå på stan och köpa tröjan jag ska få av min sambo, kommer nog köpa likadan som dig syrran. Är det okej?

Helgen som var jag och vicky ute både fredag och lördag, plus att jag jobba hela helgen. Teaterbaren och Hugo på fredagen och Palace på lördagen. Så jag sov mindre än 6 timmar på två nätter och jobba 17 timmar... var helt slut på söndagen och slockna vid 5 på dagen. Men det var det värt! Hade jättekul med dig Vicky!

Nu ska jag kolla lite här på datan sen ska jag lägga mig i sängen och läsa medans min sambo spelar. Alla hans häftiga vänner har ju skaffat xbox live så nu sitter vi stackars flickvänner/sambos här denna kväll utan tv! :/

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart du kan! Skulle du hitta en annan färg gör det ju inget dock ;)

2008-10-04 @ 13:29:44
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0