P.S I love you


Har precis snyftat mig igenom denna film, helt underbar, kommer hamna under mina klassiker:
Hur man blir av med en kille på tio dar
A walk to remember
Gladiatorn
Sex and the City- the movie
50 first dates

Igentligen alla filmer man gråter till och som har passion och kärlek. Nu ska jag kolla vidare på Made of honor med Patrick Dempsey och Kadeem Hardison, lär säkert gråta till den med. Men ps i love you kommer blir svårtslagen, kommer nog tvinga alla se den med mig (och med alla menar jag er tjejer!), förutom andreas som kommer vägra.

Annars blir det jobb hela helgen men nästa helg blir det bomull med jobbet, ska bli trevligt som tusan!

Hugs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0