Egypten om 25 dagar!

Nedräkningen kan börja, äntligen utomlands med älsklingen! En vecka i öknen, minst 30 grader varmt, drinkar och massa mys :)

Vet att jag är kass på att uppdatera min blogg, har faktiskt ett liv ;) Som har bestått väldigt mycket av carros bröllop och hennes möhippa den senaste tiden! Har varit asskoj, och hoppas att du bästis var nöjd med allt, eller det vet jag att du är! :) Har lagt in alla mina bilder under den 25/7 (möhippan) och 7/8 (bröllopet) på min bilddagbok: www.mariah85.bilddagboken.se

Annars händer inte mycket, är tillbaka på jobbet, måste söka mer jobb dock så jag får mer timmar. Men allt flyter på annars.

Idag har jag varit med carro och vicky: Hej hej Carro,  skulle ju skriva nåt om dig haha :) Va har bara umgåtts med mest barnen och snackat.

Imorgon ska jag och cassandra träffas, 10 dagar kvar tills hon ska föda ut sin bäbis. Jag skrev till henne att jag hellst slipper åka till förlossningen med henne....

Nej man kanske skulle sova nu. 

Slänger in lite bilder från hotellet vi ska bo på :)

Ciao!





Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Bra skit att ja fick stå me;)

2009-08-20 @ 10:36:49
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: casandra

Mehe Maria, hörde att du gilla Adam Lambert men think he is gay men det kan ju kvitta! Pok

2009-08-25 @ 17:30:16
URL: http://casandrahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0