Converse är på väg hem till mig :)

Äntligen, fick dom ganske billigt, 40% billigare, så 319 spänn fick jag betala. Sen kommer ju snart sakerna från HM med, hoppas att klänningen passar så jag slipper leta i panik. Ska ändå in till stan idag så jag får se om jag hittar nåt som reserv.  Ska ju ha klänningen imorgon på systers student.

Annars har jag jobbat väldigt mycket, känns skönt med en bra lön denna månad, plus att 12000 kom in på mitt konto igår, här kommer skatteåterbäringen!

Ska se om jag och andreas kommer vara med och buda hem en resa till thailand på tradera, imorgon är sista dagen och jag är väldigt sugen. Åker i september då, två veckor till phuket med 4 stjärnigt hotell. Resan ligger på 10100 just nu, och det är för två personer! Riktigt billigt!

Nej nu ska jag lägga in bilder på bilddagboken på syrrans bal, invigning på restaurang carl-johan, johannas födelsedag och restaurangbesök på mc i  stegeborg. www.mariah85.bilddagboken.se

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0