Kom ihåg vart ni hörde det först! :)

Detta är 2010 års sommarplåga! Jag sitter iaf och stutsar redan:







Nu börjar jag äntligen må lite bättre i munnen, efter en hemsk helg, men som jag sa till vicky: man kanske har gått ner ett kilo eller två. Har ju bara ätit soppa, yoghurt och mjuka franska bagetter i 6 dagar nu. Vill inget annat än att åka in till vicky och äta sallad på PAUS och kolla på OC :) Men eftersom mitt humör är lika ostabilt som värken så ska vi vänta med det till senare i veckan.

Alla hjärtans dag på söndag då, vad ska man hitta på till killen? Bjuda på middag? Bio? Det känns ju så "vanligt"... och jag gillar ju att det ska vara så speciellt som möjligt. Tyvärr så funkar Andreas inte likadant, utan fråga mig igår om vi var tvungna att göra nåt. Romantiskt förhållande man har :)

Nej nu ska jag fortsätta att lyssna på musik på hög volym och städa vidare...

Puss och kram

Maria


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, Maria då! Jag har spelat den på mina lektioner hela hösten ;)

2010-02-10 @ 00:48:12
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0