20 mars 2011

Har precis kommit hem från en promenad och hotellfrukost. Underbart väder ute ju! Hade varit härligare om man hade en snygg vårjacka och sina snygga converse. Men på fredag blir det att shoppa!
Alla fyller år i veckan. Emelie, jossan, emma, eva... midsommarsex hos föräldrarna? :) Måste fixa alla födelsedagspresenter.

Ihelgen har man festat och äntligen målat om mina möbler, mycket tack vare arkin som hjälpte till! Förfest i fredags då, eller förfest som blev fest som nästan blev efterfest haha :) En sväng på harrys, blev uppraggad av tre lesbiska. Står det flata i min panna eller?

Nej nu ska jag måla på sista lagret på mina möbler och sen blir det hem till elli tills jossan vaknar. Blir söndagsklubben hos henne idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0