Helt rätt idolvinnare!

Jag satt och grät igår när hon vann, jag gråter för allt nu för tiden. Blev kanske lite väl mycket vin :) Tyckte om vinnarlåten med, ska in på limewire nu och ladda ner den, om den har kommit upp än.
Efter idolfinalen blev jag så himla sugen på att gå ut.(som alltid) Men jag ville inte gå ut i norrköping, utan i linköping.
Vicky banga till slut, nu i efterhand va det nog lika väl. Får ta det efter jul och nyår. Nästa helg är ju fullbokad, julfest med jobbet och sen min mors 50-årsfest.
Jag har ju världens bästa födelsedagspresent till mamma, från en kändis :)
Hon fick ett halsband idag med som jag tyckte passa till klänningen hon ska ha på sig på festen. Själv hitta jag en klänning som skulle vara perfekt till nyår, tror du den fanns i min storklek eller? XS= not my size

Ikväll får jag se om det blir utång eller kanske  bara med på förfesten eller bara vara hemma. Sånt som märks.

Hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0