Nyår

Nyår är förbi, blev en jättetrevlig kväll med micke och drite, jättetrevliga. Så var Ronny, Robin, Joel, Kent, Vicky och Linnea där med. Lite sena med raketerna, ca en halvtimme efter 12 .Men stod iaf vid tolv och skrek gott nytt år på balkongen, eller jag skrev fel, KENT skrek gott nytt år :) Tack så mycket för en toppenkväll.

Trodde inte ens att det skulle bli nåt nyår för min del, mådde inte så bra 2 nätter innan nyårsnatten, vinterkräkan går ju nu om man säger så. Men jag hade nog bara ätit något dåligt för på nyårs va jag pigg som få.
Nu får jag bara se om jag klarar mig från spyor ändå, syrran har nämligen fått vinterkräksjukan.

Nyårslöfte 2008: Sluta röka.
Okej man håller ju aldrig löftena men jag ska för tusan försöka.
Så om ni undrar varför mitt humör går upp och ner så vet ni nu varför.

Jobba imorgon och fredag, sen ledig till måndag.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0