Ingen mer tantBH

Yes äntligen har jag hittat en sajt som har Bh:ar i min storlek, och som är snygga! Fick dessa av andreas i julklapp, han är världens underbaraste! Nu är jag så glad! Nu är det bara att vänta på att paketet ska komma med posten!

Har lyckats smitta andreas med, så nu ligger han här hemma med mig och snorar och hostar också. Blir mycket tv, näsdukar och te. Vill bli frisk nu, med tanke på att jag ska jobba hela helgen...

Nya 90210 är asbra, kommer bli en stor favorit med mitt andra program the Hills. Om man missar programet på måndagar på tv400 så går det i repris ganska många gånger i veckan.

Här är BH:arna, ville ha trosorna med, men det var så konstiga storlekar:


Carro kolla nu hela mitt youtube klipp med ljud, det roliga börjar efter 4 min och 10 sek :)

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Vicky

Ååh, läste ett av dina gamla inlägg (då du o jag va på gratismiddag) och blev lite rörd=)(ville bara skriva det) Måste visa BH:arna när de kommer förresten... Hoppas de är lika snygga som de ser ut på bild=) Hur är det med förkylningen förresten, blivit nåt bättre? Pusss

2008-12-02 @ 20:11:00
URL: http://ladyvictoria.blogg.se/
Postat av: liza

hej maria wow var köper man dessa bh:ar , det är så tråkigt med stor byst o behöva tant bh

skulle bli jätte glad om du mailade mig

2009-01-31 @ 10:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0