Sjuk

Skulle jobbat idag men jag är genomförkyld och har hosta. Känns som jag har feber med. Antar att det är mitt eget fel att jag mår såhär, var ju i sthlm ihelgen och träffa lisa. När jag åkte dit på fredagen trodde jag inte att det skulle snöa och vara svinkallt. Så jag hade höstjacka och stövlar med klack med mig. Det var svinhalt på vägarna och jag fick hålla i lisa för att inte slå ihjäl mig. Sen gick man på bernt´s ¨på kvällen i stilleter också, inte heller så smart kanske.

I torsdags var jag på min kompis bröllop, det var jättefint. Man blir ju väldigt sugen, men jag tror andreas blev ännu mer sugen, han prata sedan om det på bröllopsfesten att han ville ha det med mig. Även om det var på fyllan så prata vi jättemycket hur mycket vi tycker om varandra. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna känna såhär igen...

Nej nu rinner näsan, så jag ska lägga mig i soffan igen och kurera mig med te...

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0