Vad är detta?

Två inlägg på en och samma dag? Vad har hänt? Svar ja, jag har hemmakväll :)
Och sen kände jag att jag var tvungen att skriva av mig, kollar ju på stjärnor på is ikväll, men mitt lördagsgodis... lika töntigt som det låter. Äter bara godis på lördagar nu när man är hurtig och tränar alla dar i veckan nästan.

Iaf tillbaka till stjärnor på is, jag blir så känslofylld. När jag ser Markus Fagervall. Jag är så jävla känslosam men för mig är Markus inte bara en kille som kan göra musik, jordnära och snygg. För mig är han minnen.

Från 2 oktober 2006 till maj 2007 studera jag uppe i en vacker by som heter Övertorneå. Och var med varje vecka från början när markus var på audition till finalen och han var alltid min favorit. Sen att killen kom från Övertorneå och tog hem hela skiten var ju hur coolt som hellst! Blev en helt annan känsla när han efter vinsten kom upp och spela i sporthallen, eftersom det bara bor högst 5000 personer i denna by så vet alla vilka alla är och alla var där.
Jag stod långt fram, sjöng med i varje låt och var där med mina vänner från övertorneå och min skolkamrat Maria från boden. Jag får tårar i ögonen när jag tänker tillbaka på det. Jag saknar det så jävla mycket. Alla mina vänner där uppe, skolan, naturen och till och med kylan.

Nej nu får jag fan ta och stänga av Markus nya låt som går på repeat, torka tårarna och se framåt. Stjärnor på is börjar igen...

/Maria

Kommentarer
Postat av: Maria från ötå

äntligen har jag hittat din blogg;) Blev nästan lite rörd när jag läste inlägget. ler

2008-10-14 @ 22:58:51
URL: http://marylarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0