Rolig helg

Måste FÖRST bara tipsa om dessa tjejer, dom kommer bli stora om de upptäcks av nåt r&b-bolag:



Sen har jag ju suttit med min youtubesida och laddat upp underbara klipp från fredagens fest hos carro och mattias. Tänkte att VG och Carro måste få se dessa, därför laddar jag upp klippena så hela världen ser :) haha

Min youtube sida hittar du längst ner under länkar på vänster sida :)



Nu ska jag fortsätta kolla på dessa underbara tjejer som verkligen kan sjunga, och dom sjunger bara asbra r&b låtar!

Favoritlåtar just nu då:

1. Shontelle Layne - T-Shirt
2. Beyonce- Halo
3. Brandy- Right Here
4. James Morrison feat Nelly Furtado- Broken Strings
5. Ane Brun- True Colors
6. Agnes- Release Me
7. Killers- Human

Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0