Arbetsintervju

Jag har varit på det idag, skulle höra av mig senast imorgon om jag ville ha det. Det är på en SPA-anläggning en bit utanför norrköping. Kanske just det som är felet med, att det ligger en bra bit från norrköpiing.

Hemma hos bästisen Carro nu, hon duschar, sen kommer hennes pappa hit och vi ska göra köttbullar, gissa om julstämning. Va ju här i fredags och tvinga stackars carro att städa hela hennes och mattias lägenhet :) Det måste ju vara fint till julen.

Dog ju nästan tidigare idag med. När jag ringde carro och sa att jag snart var uppe hos henne (vi skulle ner till willys och handla snask) och kollar då ner på mobilen och kör mot rött, rakt ut i korsningen innan jag märkte det. Och fick tvärtnita och hann PRECIS, gissa om tur. Mobiler och bilkörning samtidigt är ingen bra idé iaf inte för mig som fått mitt körkort i ett flingpaket enligt carro. (säger hon som inte har nåt körkort alls :P)
Va iaf tvungen att åka och visa carro sen och tog ett foto på mina fina bromsspår.

Bild kommer när carro visat hur man lägger in en :)

Såja här är bilden, spåren syns på övergångsstrecken.

image1

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej gumman !! Vad är det för jobb då? Alltså vad skall du göra? Kul med köttbulle bak eller vad man säger idag sen ! kram kram

2007-12-04 @ 20:44:54
URL: http://bubbilishi.bloggagratis.se
Postat av: Carro

Snask eller??? Maria 80 år;):p Hahaha!

2007-12-05 @ 11:02:14
URL: http://cma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0