Mitt första blogginlägg då

Kände att det var dags att fixa en blogg nu, så man är "inne" som resten.
Vart ska man börja då? Har ju haft massa ideér när jag förrut suttit och tänkt på vad jag skulle skriva om, OM jag hade en blogg.

Berättar om dagen,varit hos tant doktor. Fått bra besked, för första gången på en månad. Kan inte beskrivas i ord hur skönt det känns. Kanske man slipper må skit. Ska på återbesök nästa gång på måndag.
Imorgon ska jag på arbetsintervju. Vet inte om jag känner för det. Är man dum om man vill plugga på komvux och skaffa en egen lägenhet och ta studielån för att få den? Eller ska man bara jobba vidare på två olika jobb med ingen fritid på helgerna? Även fast jag älskar mina jobbarkompisar på President så känner jag inte för att jobba längre. Och om jag nu får ett nytt jobb, hur ska jag orka om jag tappat glöden?

Jaja, till nästa problem: har försökt ta hjälp av min far och andra bloggare att fixa en sisådärsnygg bloggsida. Utan lyckat resultat.
Hur tusan får man sin "banner" så den är i mitt längst upp i bloggen?, försökt med tusen grejjer med inget funkar. Och en fråga till:
Hur kan man klippa in ett klipp/videofilm från internet? Jag älskar ju bara youtube! Kolla in min youtube-sida, där har jag några av mina favoriter sparade.


Kommentarer
Postat av: Carro

"Kolla in min youtube sida" HELLO!!! Du måste ju kanske skriva va du heter där oxå:D haha! Syns snart för du e på G te mig nu;)

2007-12-04 @ 12:11:12
URL: http://cma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0