Mycket på gång

Jul äntligen över, nyår vad händer då? Jag ska iaf jobba, både nyår och nyårsdagen. Får se om jag får följa med vicky på den där middagen ;) Ska ju iaf sova på hotellet, ska bli skönt :)

Orkar inet skriva så mycket idag, varit på stan med bästisen och köpt kläder och smycken, roligt som alltid med carro :)

Ni måste se Chris Brown´s nya video till låten "With You" , älskar ju den här killen:



Nu ska jag gå och göra nåt vettigt, men kolla gärna min bilddagbok!:
www.mariah85.bilddagboken.se

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Diana

På nyår ska vi ut till nån stuga lite utanför sörping några stycken..Bada utekar, basta o käka mat o sånt (Fast jag ska inte bada då, hehe) :) Ska du göra då? Jo med magen är det bara fint, liiite trött på att vara gravid men längtar så tills bebben kommer :) Annars är allt bara fint. Själv då? Jasså kommer den ut då :/ När ska ni se den då, och vart? Gott Nytt År på dig! Kram

2007-12-31 @ 17:27:39
URL: http://www.dvzm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0