Kan man ha mer otur?

4 år med körkort och inte en enda böter, men så kom dagen jag missa tiden med 12 min... Lagom sur och 300 spänn fattigare blev jag...
Det var en månad sen högst, och vad tror ni händer i morse?! Jo jag kommer ut 07.55 för att åka iväg och ser den där jävla lappen, nej då visar det sig att man inet får stå på gatan utanför mig på tisdagar mellan 7 och 10 (FY FAN!) och hur många minuter tror du jag missa p-lisan med då? jo 12 min igen... Otur är vad jag har.

Älskar denna låt, min nya favorit.. bara vänta på att internet kommer till lägenheten så ska jag ladda massa musik igen!
http://www.youtube.com/watch?v=f4NRnLm5Jqs

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet, brukar titta där ibland! Tack för förslaget endå, super snällt :)

Kramar

2008-05-15 @ 17:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0