Lördag 4/10

Igår jobba jag från 8-17.30, lagom trött efter det var det bara ner i bastun och fixa i ordning sig och börja dricka... Bjöd resten av tjejerna på vin där nere med, bara så att jag inet skulle bli fullast av oss alla (som vanligt). Sedan upp i baren där man bjöds på vin av chefen, två gånger :) Vid 19.55 kommer Anneli (chefen) på att vi ska vara på bomull om 5 min haha! Så då börjar alla gå i samlad trupp dit, vart säkert 20 minuter sena!

Där på stället fick jag först två drickbiljetter av chefen, sen efter 5 min fick jag två till... tror att hon glömde bort att jag hade fått redan men jag bara tacka och tog emot. Kvällen sluta dock tidigt, skulle inte ha tagit på mig mina nya stilettklackar. För när discot drog igång ringde jag sambon och han fick hämta mig. Uppskatta dock inte mina jobbarkompisar som stod och skrek toffel åt mig hahaha! Så kanske det är nu, jag är nog en toffel, men fasen va ont jag har i fötterna fortfarande!

Puss

Några bilder från kvällen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0