Tisdag 7/10

8 dagar kvar till lön, inte skoj. Måste försöka sälja mina två hästensängar, databord, barbord och stolar. Någon som är intresserad? In till mammas företag och fota sakerna först. Sen ut på blocket med det. Skulle vara trevligt med lite extra pengar i kassan nu när älsklingen och jag har pratat om att åka utomlands en vecka. Eller en kryssning?
Var inne och kolla på både resor och kryssningar igår, hitta flygstol till Alanya i Turkiet för 400 spänn, tur och retur. Lite sugen man blev :) Och kryssningar var ju krångligt och det är så mycket tillägg, känns inte värt det.


Igår kväll efter jobbet var jag hos Carro tillsammans med Vicky. Vi spela Rock Band, måste erkänna att det var roligt! Men tycker man om Gitarr Hero så tycker man också om Rock Band. Lite småtrötta var vi alla och det blev mycket fel i både spel och tal haha!

Vårat namn på bandet: VCM in da town! (yeah efter ville carro)
Bandmedlemmar: Bitch, VixyStar och Maneater (kan ni gissa vem som är vem haha)

Vixystar kommentar: Bas Basic Easy! Detta är då det olika nivåerna enligt henne! Haha internskämt men roligt som fan!

Tack för en trevlig kväll tjejer, måste vi göra någon mer gång snart!

Nej nu ska jag fortsätta städa och tvätta. Jag har verkligen en sjukdom! Älskar att städa!

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0