Till min syster

Eftersom jag fick detta inlägg från min syster för cirka ett dygn sen tror jag det är dags för ett nytt inlägg så hon har nåt att läsa där hemma med sin brutna lilltå:

"Jag kanske borde börja skriva lite oftare nu när det kommer bli lite fler som läser" EH, kom igen Maria? Du läser ju min MANISKT så varför inte skriva du med? come on now!!

Sist jag skrev så hade jag ju vunnit skor på blondinbellas blogg men jag valde inte de 13 cm lång klackarna, utan det fick bli ett par svarta stövlar och ett par pumps ist. Ångrar mig inte!

Nu på lördag morgon så åker vi på rejmes 50-års fest i storstaden. Åker redan nio på morgonen för att vara framme på vårt hotell, det största hotellet i sthlm precis vid centralstationen Clarion Hotel (självklart 5-stjärnigt haha) och vid 13.00 ska vi vidare till konserthuset för lunch och andra aktiviteter till 16.30:)
Klockan 19.30 blir det supé och underhållning (detta innebär mycket alkohol och mat) i Globens annex. Ska bli så jävla kul! Skönt också att andreas bror och hans tjej maria ska med också så man inte är helt ensam! Eller ensam är man ju inte för det är över 1600 pers där (vad jag har hört)
Och nu till klänningen som mamma skulle sy, den blev en mindre katastrof och mamma kunde inte ens säga emot om det. Så nu ska hon sy om den HELT! Men jag har hittat en perfekt, snygg och sexig klänning som reserv annars. Redan inköpt och klar! Lutar åt att det blir den.

Jaja hoppas hinna med att träffa lisa för en fika i sthlm med, om hon är ledig. Hade viljat hälsa på malin med men det hinner jag nog tyvärr inte.

Igår var jag inne i stan och köpte klänningen, lämna tillbaka ett par böcker, testa klänningen och hjälpte mamma på jobbet och fika hemma hos johanna i några timmar. Sedan satte jag mig på bussen tillbaka till sörping för att åka till bästisen där hon bjöd på vårat bästa! Tacos, det är verkligen hennes och min grej. Kolla på idol och skratta som tusan. En riktig toppendag helt enkelt!

Nu ska jag byta från morgonrock till mjukisar och kolla på sex and the city -the movie!

Puss o kram

Nöjd syster!? :)

Kommentarer
Postat av: Sis

Haha, det var på tiden!



Hoppas du får det as-skoj i Stockholm, festa lite åt mig också nu när jag sitter här hemma och nästan dör av uttråkelse!



Ciao bella! Puss /sis

2008-09-18 @ 14:45:04
URL: http://soderlundsara.blogg.se/
Postat av: Carro

HHahaha!! Diggar din syster.. O håller me henne. Du sitter ALLTID vid denna jävla datan o läser lätt en 20 olika bloggar om dagen. Varför då inte skriva själv?? Skärpning på dig! ;) O tack för igår;)

2008-09-18 @ 23:23:35
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0