Till syster igen...

Shit vad fin blogg jag fick, och jag bad inte ens om den. Utan min syster ville ställa upp ändå. Så jävla snällt, kan se det som en försenad födelsedagspresent :) Jag älskar ju fjärilar och " hon flyger med egna vingar" som texten på latin betyder.

Guld värd är du syster!

Jag är helt slut, har varit och kollat på patrik 1,5 med Carro och Vicky och kom hem nyss. Den var väldigt bra tyckte jag! Tyvärr så var ju dom bästa scenerna med i trailern.

Annars kom jag hem från Sthlm idag, lite sliten är man men det var det värt! Kommer berätta mer om alla kändisar man fick se och lite bilder imorgon. För jag är helt slut nu.

Tack syster igen, hörs imorgon. För jag kommer blogga varje dag jag kan nu.

Hugs /Maria

Kommentarer
Postat av: Carro

Varje dag my as! va hände me inlägget igår då? ;p haha! Pussis!!

2008-09-23 @ 12:54:37
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0