Converse, är det jag?


Har ändå 50 % och gratis frakt... Tyvärr finns de inte i storlek 37 men alla säger att jag ska ha en storlek mindre så jag kommer nog beställa dom i 36 ändå.

Idag blir det att träffa Carro om hon inte fött än, det är ju bara 4 (!?) dagar kvar! Så jag ska sätta mig på min cyckel jag fått av min kära mor och trampa bort till henne. Ska bli nice!

Ikväll ska älsklingen och jag kolla på resor, har hämtat alla kataloger så nu det bara att kolla. Vi är inne på Tunisen, Oman eller en ö som heter Djeba men vi vet inte än. Många frågor. Några tips?!

Efter det blir det träning, bort med allt påskgodis och grillad mat.

Ha en bra dag för det ska jag ha!

Kram

Kommentarer
Postat av: sara

50% OCH GRATIS FRAKT?! JAG VILL JAG VILL JAG VILL HAAAAA! :D

2009-04-16 @ 14:26:46
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0