The City

The City - MTV Shows


Kul att det är en gammal tant som första bild för serien, tanten heter dock diana von furstenburg och är designer :)

Jag älskar denna serie lika mycket som the Hills, frågan är dock varför? Varför är man så intresserad av att följa andras liv. Tror inte bloggar är lika populärt överallt som i Sverige. Är vi extra nyfikna? Jag vet iaf att jag är det, men jag har ju alltid viljat veta allt om kändisar, nya låtar och musikvideor, tror mina vänner håller med :)

Det är lugnt på hotellet nu, så det finns inget att göra. Vilket blir mycket internet för min del.. och sex and the city. Ska kolla på säsong 6 nu. Och så ska det bli trevligt när Vicky får sin vännerbox så vi kan ha marathon hemma hos henne :)

I fredags var jag med johanna och vicky och spela spel och drack lite, sov över där tills lördagen när jag åkte hem och sedan åkte jag och andreas till hans föräldrar där vi blev bjudna på taco. Lite kort om helgen.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0