En shopaholics bekännelse



Jag Vicky och Lovisa var på bio igår och såg En shopaholics bekännelse och vart positivt överraskade :) Alla tre har läst boken, och tyckte den inte var så bra. Att man mest blev irriterad att hon shoppa så mycket. Som i lyxfällan, jag är arg efter varje program. 
 
Men när bion var slut var vi alla nöjda och glada.

Betyg 3,5 av 5 får den.

Tack så jättemycket för en trevlig bio och vinkväll tjejer :)

Ikväll ska älsklingen och jag äntligen se Slumdog Millionaire, hoppas verkligen på den! Annars har jag varit ledig idag, har varit så himla skönt.

Nu är det bara 11 dagar kvar till The Hills börjar igen! 

Puss och kram 

Kommentarer
Postat av: Arlene

hej maria!

av en ren slump tog jag mig in pa din blogg, kande igen dig direkt fran fotot. hoppas du minns mig.



kram arlene

2009-03-24 @ 23:17:55
URL: http://jamarl.blogg.se/
Postat av: per

riktigt bra film den där slumdog asså..

2009-04-05 @ 12:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0