Mys med familjen Frank!

Dennis

Idag fick jag träffa nya tillskottet till fam Frank, lille Dennis. Endast en vecka gammal. Det var ju kärlek vid första blicken, samma som jag kände med Alvin. Tårarna börja rinna. Vill verkligen ha en liten bäbis själv!

Bara för det måste jag lägga in en bild på Avve och mig med, min lilla prins, han skrek Mia!! När han såg mig idag, man blir så lycklig!

Avve och jag, han är också en vecka på fotot! Jag hade skrivit på bilddagboken samma som här, jag vill bli mamma! Det var två år sen...

Tack bästis för jag fick komma, hoppas vi kan ses snart igen! Träffa avve mer också, saknar han... :(

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Fan Alvin o Dennis e ju rätt lika ändå när dom va små. Tycker inte alls dom e lika när man ser Dennis i verkligheten. Mammas pluttisar iaf! Ja klart vi får ses snart igen. Massa pussisar!

2009-05-10 @ 11:55:53
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0