Jag saknar norrland, jag saknar förr...

Idag är det deppdag här hemma, känner mig bara uttråkad, att mitt liv har stannat upp. Jag saknar mitt spontana gamla liv, då jag levde för dagen. Drog iväg till främlingar, festa jämt, hade alltid något nytt roligt på gång, flytta till norrland ena veckan och åkte utomlands veckan efter. Träffa nya människor, se världen. Vad hände?

Idag kom det ifatt mig, Kim är död. Det har känns overkligt tills idag. Han blev 28 år, imorgon fyller han år. Eller skulle ha fyllt år. Kommer alltid minnas dig som killen som alltid skratta mest och försökte att få alla andra på partyhumör.
Hoppas du vilar i frid nu uppe i himlen. Du kommer vara saknad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0