Det var väl på tiden?

Nu har uppdaterat bilder på facebook och nu tänkte jag skriva ett litet inlägg här med (efter många klagomål). Inte gjort så mycket, inget specillet iaf, varit mycket med vicky. Städa hennes lya häromdagen, jag har en sjukdom. Jag älskar att städa, speciellt hos andra :)

Vicky och jag har kollat mycket på OC, marthon kan man säga. Bara ett avsnitt till, och bara ett till... haha!

Ihelgen som kommer skulle jag gå ut med vicky på fredagen till palace-VIP kväll, men tyvärr ska jag skjutsa andreas till linkan redan vid 10 på lördagen så det blir inget.
Men det blir iaf tjejkväll ute hos Anna i Östra ryd på lördag, mina gamla hemtrakter. Ska bli jättetrevligt!

Känner sånt sug efter att shoppa, men med tankte på att jag ska operera bort visdomstanden den 3:e feb (2106 kr) och hade rotfyllning (4100 kr) förra månaden och sen tandläkartid i mars så kommer det inte gå rent ekonomiskt! Varför skulle just jag få dåliga tänder?
Och sen kom det där jävla CSN-lånet på 1600 den här månaden med, när ska skiten ta slut??

Tur att jag iaf har mina älskade vänner, min familj och andreas. Annars hade allt gått åt skogen!

Kram



Kommentarer
Postat av: Casandra

Shit! Alldeles chockad! En uppdatering, gaahh! ;), Pok!

2010-01-29 @ 16:50:41
URL: http://casandrahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0